.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صفار هرندی:جریان انحرافی با تابلوی احمدی نژاد وارد انتخابات مي‌شود
صفار هرندی:جریان انحرافی با تابلوی احمدی نژاد وارد انتخابات مي‌شود

مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه تهران با بيان اينكه جریان انحرافی احتمالاً با تابلوی شخص احمدی نژاد وارد صحنه انتخابات می شود گفت: این جریان روی مظلومیت و تنها بودن احمدی نژاد و بحث ملیت و ایران گرایی و ایده و مکتب ایرانی تبليغ خواهد كرد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» ، سجاد صفار هرندی در جلسه پرسش و پاسخ پیرامون «انتخابات مجلس نهم» در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد طی سخنانی با اشاره به اینکه هنوز فضای انتخاباتی مجلس نهم در کشور به شکل جدی شکل نشده است، بیان داشت: در ورود اصلاح طلبان به این دوره از انتخابات تردید است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان نمی توانند با عنوان اصلاح طلبی خود را معرفی کنند؛ ولی تلاشهایی از سوی کارگزاران و اصلاح طلبان می شود که لیستی از افراد متخصص و شناخته نشده در سیاست را مطرح نمایند و با موتور روشن و چراغ خاموش حرکت می کنند.

صفار هرندی یادآور شد: جریان اصولگرایی دچار گفت وگوی درونی و دارای یک جریان ائتلاف کلی اصولگرایان و یک جریان تازه تأسیس جبهه پایداری است که از اطرافیان احمدی نژاد بوده و به علت جریانات اخیر از رئیس جمهور فاصله گرفته اند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: راه درست این است که پایداری را حفظ نموده و تعداد حزب اللهی ها را افزایش می دادند.

صفار هرندی بیان داشت: در انتخابات نهم مجلس با گروه انحرافی نیز مواجه هستیم که در شهرستانها فعالیت می کنند و در تلاش هستند تا حداقل اقلیتی 100 نفری را وارد مجلس کنند که منافع آنان را حفظ کنند.

وی افزود: جریان انحرافی احتمالاً با تابلوی شخص احمدی نژاد وارد صحنه انتخابات می شوند و با محور قرار دادن شخص احمدی نژاد به جای ولایت تبلیغ می کنند.

این فعال دانشجویی گفت: این جریان روی مظلومیت و تنها بودن احمدی نژاد و بحث ملیت و ایران گرایی و ایده و مکتب ایرانی تؤام با شعارهایی مانند اومانیسم، و همچنین با مباحث فرهنگی و گرایش هایی همچون حجاب و آزادی سیاسی مرتبط با شخصیت های هنری تبلیغ خواهند كرد.

صفار هرندی انتخابات را فرصت تجلی علایق و خواسته های مردم دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات این پتانسیل را دارد که با سرمایه گذاری بیگانگان تبدیل به تهدید ملی و احساسی شده و همراه با بغض، نظام را تهدید کند که ممکن است این فضا در انتخابات مجلس نهم متفاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری جریان انحرافی، مسئله اصلی نظام نیست، مسأله اصلی نظام را بیداری اسلامی و اقتصاد جامعه دانست و یادآور شد: جریان انحرافی مسأله فرعی است که رسانه ها بیش از حد آن را بزرگ کرده اند.

این فعال دانشجویی در پاسخ به سوالی علت جدا شدن محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم، از بدنه دولت را عوض شدن دید فرهنگی احمدی نژاد عنوان کرد و افزود: ایشان از قبل نیز اعلام کرده بودند که قرار نیست در دولت بعدی باشند و دیدگاه های متفاوت فرهنگی ایجاد شده عامل این جدایی شد.

صفار هرندی یادآور شد: جریان انحرافی یکسری تحرکاتی در جامعه اسلامی دانشجویان داشتند و قصد داشتند از این طریق در دانشگاه یارگیری کنند که بحمد الله موفق نشدند.

وی با تأکید بر اینکه موضوعات کرسی آزاد اندیشی نباید جریان انحرافی باشد، تصریح کرد: در کرسی های آزاد اندیشی باید بر سر مبناها حرف زد و مباحثی همچون عقاید و آزادی اندیشه در ایران و مقایسه آن با آمریکا مسائل مطرح شود.

این فعال دانشجویی گفت: مباحث در کرسی های آزاد اندیشی باید حساب شده باشند و فضای بحث دانشجویی و با آمادگی کامل دانشجویان بوده و با مباحث اساتید تلفیق شود تا با موفقیت آمیز باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1390
دید دولت عوض شد یا منافع و سهم خواهی ها؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.392 seconds.